PS3 **REDIRECT LINK** Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain: Modded EBOOT.BIN + Easy Install CHEAT PKG

Did Everything Work For You?

  • Yes

  • No

  • Not Sure?


Results are only viewable after voting.

andres09

Newbie
Nov 3, 2016
2
0
11
25
sorry for my inglish , this is amazing but. how i can disable the chest after using it ?
 

BakedBoi420

Gamer
Aug 22, 2016
132
49
38
32
El Paso, TX
i have now uploaded SPRX files for Quiet, Skulls and Sahelanthropus Cheats for both BLES and BLUS.

i also have now included new cheats on BLUS eboot like
Instant Free Development (Offline Only Development)
Instant Free Construction
Soldier One Hit Sleep/Stun
Soldier Never Wake Up


eboot marked as *New* inside dl link

thanks to "Vexx" for releasing these new cheats and sharing them to me and to everyone! :)
 

BakedBoi420

Gamer
Aug 22, 2016
132
49
38
32
El Paso, TX
Just letting everyone know i also have the MGSVTPP DLC Unlocker v7 and the MGO3 DLC expansion pack pkg file, if anyone is interested in it just follow me or start a conversation with me and ill give you links
 

BakedBoi420

Gamer
Aug 22, 2016
132
49
38
32
El Paso, TX
anyone know of any other new mods or glitches for mgo3 or mgs5 lately???

i heard they were trying to get mods going on again for this game at SaveMGO but i haven't seen anything there yet...? :-(
 

Hitman_shum

Newbie
Aug 25, 2017
13
2
13
19
Hello im having trouble accessing mgo..ill try to be clear

Everytime i try to connect to online it says "you need mgs5ttp downloadable content from psn store"

I downloaded the data from there but nothing works keeps giving me the same error, even with your update from the (old eboot files)


The unlimited stuff work btw thanks for that.... Just the mgo doesnt work


SOMEONE HELP ME GO ON MGO
 

BakedBoi420

Gamer
Aug 22, 2016
132
49
38
32
El Paso, TX
Hello im having trouble accessing mgo..ill try to be clear

Everytime i try to connect to online it says "you need mgs5ttp downloadable content from psn store"

I downloaded the data from there but nothing works keeps giving me the same error, even with your update from the (old eboot files)


The unlimited stuff work btw thanks for that.... Just the mgo doesnt work


SOMEONE HELP ME GO ON MGO
i have now uploaded in the original post every update for both BLES & BLUS that i could find online. So like ive told most of u try deleting all game data and updates and install every update that i have provided on here back on again and see if that works, and if it does then install Cheats pkg last and it should work...
 

Hitman_shum

Newbie
Aug 25, 2017
13
2
13
19
ok first im really disappointed in u guys...you were great befre now ur just sad.........

yuve just made a free mod a lil complicated, ''to open the contect like follow or share'' thats just lame tbh i was a prime member before im back to see this awesome site, but the things ive seen in here makes me wann puke


you just put the free mod on a survey that doesnt even work expired even.........this is the shit that makes *** more awesome that you guys.....coz you want soo much for such little things.....its a free mod why put in surveys for peple to do so that it unlocks./...

and btw i tryed that shit it doesnt even open the content who the hell made that shit



so ITS REALLY DISAPPOINTING
 

BakedBoi420

Gamer
Aug 22, 2016
132
49
38
32
El Paso, TX
ok first im really disappointed in u guys...you were great befre now ur just sad.........

yuve just made a free mod a lil complicated, ''to open the contect like follow or share'' thats just lame tbh i was a prime member before im back to see this awesome site, but the things ive seen in here makes me wann puke


you just put the free mod on a survey that doesnt even work expired even.........this is the shit that makes *** more awesome that you guys.....coz you want soo much for such little things.....its a free mod why put in surveys for peple to do so that it unlocks./...

and btw i tryed that shit it doesnt even open the content who the hell made that shit



so ITS REALLY DISAPPOINTING
I GOT NO SURVEY OR LIKE OR SHARE BUTTON ON MINE AND MY MODS DO WORK! CHECK MY POST AND MY MODS RIGHT!
:wtf:
 

BakedBoi420

Gamer
Aug 22, 2016
132
49
38
32
El Paso, TX
I HAVE NOW ADDED NO HEADSHOT OR FALL DAMAGE OFFSETS! HOPE U ENJOY! PREVIEW OF MOD BY ME FALLING OFF THE PLATFORM AND WALKING AROUND UNDERNEATH MY MOTHERBASE AS A GLITCH HAHA LOL! 8)

BIG THANKS TO "qNSp" & "Hunter926" for this mod! :claps: